יום שבת, 7 בפברואר 2015

185. ברווט 300 עונת 2015

שלום,

הסיפור שלי של רכיבת ברווט 300 לעונת 2015.



המסלול זהה למסלול של ברווט 300 שנרכב החל משנת 2009, כלומר זו הפעם השביעית במסלול הזה!
לברווט התייצבו 8 רוכבים, לפי סדר שם פרטי:
אודי, אמיר, אסף, גארי, יניב, עמית, שוקי, ואני.

קבענו כל התל אביבים (שוקי, יניב, ואני) להגיע ביחד.
ליניב יש מנשא, ועם ההכנות יצאנו באיחור קל.
אך שוקי נסע לאט מאשר בלי מנשא, אז יצא שהגענו לנקודת ההתחלה ב 21:57.
שאאר הרוכבים חיכו לנו, ויצאנו כולם ביחד ב 22:10.

ביער הנשיא התפרקנו לקבוצות קטנות.
רכבתי עם גרי, ורכבנו בשוליים שהיו מלוכלכים מאוד.
אחרי הכניסה לבית ג'ימאל הרגשתי פנצ'ר בקדמי.
זה היה בקטע חשוך, והמשכתי לרכוב, מקווה להגיע עד לצומת הכניסה לרמת בית שמש.
הגעתי לשם כשב 100-200 מטרים האחרונים כמעט ולא נשאר אויר בפנימית.
מצאנו את הגורם (אבן קטנה) והמשכנו.
בינתיים, כל מי שהיה מאחורינו כבר הגיע, אך אמרנו להם להמשיך כדי להספיק לקונטרול.
למי שלא יודע - הקונטרול הראשון נמצא בצומת האלה, כך שאין הרבה זמן להגיע, ואם יש עיכוב, אז זה יכול לסכן את ההגעה לשם בזמן.
רכבנו מהר את המשך העליה, וירדנו מהר בזכריה, והמשכנו ללחוץ עד שהגענו לקונטרול.
הספקנו להגיע ביחד עם אחרוני הרוכבים, וכולנו הספקנו להגיע בזמן.
נראה לי שהחל מהשנה הבאה לא ייאכף זמן הכניסה לקונטרול.

החלטתי ללבוש מעיל החל מכאן (עד עכשיו רכבתי רק עם חולצה דקה.)
לפי התחזית היה אמור להיות חם, ולכן לקחתי רק מעיל וככפות ארוכות דקות. היו קטעים שבהם היה לי קצת קר, אך לא יותר מדי, ולא סבלתי.
הטמפרטורות היו באזור 5-7 מעלות.
כל הזמן היתה רוח פנים. לא חזקה, אך טורדנית.

מצומת האלה רכבנו 7 רוכבים ביחד, כשעמית מאחור.

לפני בית קמה אסף פרץ קדימה, ויניב איתו.
קצת אחרי, שוקי עלה על בור קטן והתפנצ'ר.
עצרנו כולנו, 5 רוכבים.
אחרי הפנצ'ר, אמיר רכב לאט (לא יודע פרטים.)
הגענו לבית קמה, ויניב ואסף כבר היו באמצע שינה, אחרי שאכלו.
נכנסנו לארומה, שבדיעבד נודע לנו שהיה מתופעל בידי עובד אחד בלבד, כך שזה לקח לא מעט זמן.
אודי עשה את המעשה הנכון ונכנס ל"ילו."

אמיר הגיע אחרי לא מעט זמן.
עמית הגיע ואמר שהוא חושב לפרוש, כי אין לו הרבה זמן.
אודי ואני אמרנו לו שיש לו הרבה זמן. הוא הרגיש טוב, אז לכאורה לא היתה לו סיבה לדאגה (הוא יכל לעשות עצירות קצרות.)

אמיר אמר שלא נחכה לו, ויצאנו.
זה הקטע שפחדתי שיהיה בו הכי קר.
אך היה בסדר, כ 10 מעלות, וגם עם ה wind chill  לא היה קר מדי.

בדרך לצומת מעון רכבנו מהר.
בהתחלה אודי נשר (הוא גם ככה לא אוהב לרכוב בפלוטונים הקטנים שלנו,)
ואז שוקי לא החזיק איתנו ונשר. היינו 4: אסף, יניב, גרי, ואני.
חיכינו לשוקי בצומת, אך אסף המשיך לבד, ושוב היינו 4: שוקי, יניב, גרי, ואני.

עם כל הפנצ'רים וההפסקות, הגענו לאנדרטה בדיוק בשעת הזריחה. אחת הפעמים הבודדות שהייתי שם באור יום (לעומת עשרות פעמים בהן הייתי שם בחושך...)
לא ראינו את אסף שם, ודאגתי שהוא פיספס את הפניה.
אודי הגיע.
קיבלתי סמס מאמיר שהודיע לי שהוא ועמית פורשים. :-(
כשהתארגנו ליציאה מהאנדרטה ראינו את אסף מגיע. הוא אמר שהוע עצר בתחנת הדלק "אשכול," ואכל.

בדרך חזרה היינו רעבים, אך שוקי ואודי הציעו לנסות למשוך עד אורים, ולאכול שם, כי "יהיה יותר חם כשנצא מהתחנה."
אני לא חשבתי שזה רעיון טוב, כי רצוי "לאכול לפני שרעבים," ובטח לא רצוי לרכוב יותר מדי כשכבר רעבים.
גרי ויניב חשבו כמוני, ועצרנו באשכול.

בדרך לאשכול היה לי חם, ופתחתי את המעיל והחולצה, ועדיין היה לי חם.
כשיצאנו מאשכול השעה היתה 08:30, והחלטתי לא ללבוש את המעיל.
כשהתחלנו לרכוב לא היה לי קר, והרגשתי שהיה נכון לעצור שם, כי רכבנו מהר יחסית לאיך שרכבנו לפני העצירה.

שוקי נצמד ליניב והם ברחו לנו.
אסף עצר לפנצ'ר, ועצרנו איתו, ושוב היינו 4: גרי, אסף, אודי, ואני.

בבית קמה היה מלא, אך הצלחנו למצוא מקום לשבת. יניב ושוקי נחו אחרי שאכלו.
ביציאה, הרגשתי שאין לי אויר בגלגל הקדמי. נשארנו גרי ויניב ואני, אחרונים.
הוצאתי את הפנימית, אך לא מצאתי את הנקב, וגם הצמיג נראה בסדר.
החלטתי להשאיר את אותה הפנימית, כשהכוונה היתה שכשאעצור שוב - אוכל למצוא את המקור לבעיה.
בתוך כ 100 מטרים שוב לא היה אויר, ועצרתי בתחנת האוטובוס.
החלפת פנימית מהירה, והמשכנו.

את שוקי תפסנו קצת אחרי חלץ, ומשם רכבנו ביחד.
הוא רכב לאט מאוד. אמר שהוא רעב, ושהוא לא אכל בקמה(!!!)
אסף ואודי היו בקוממיות, אך אסף אמר שהוא יוצא תיכף, כדי לתפוס את האוטובוס האחרון הביתה, ויצא.
אנחנו נשארנו עוד כמה דקות.

גארי אמר שהוא ירכוב לאט ויצא ראשון.
שוקי גם אמר שהוא רוכב לאט ויצא מיד אחריו.
יניב, אודי ואני יצאנו אחריהם. אודי רכב אחרינו, בקצב שלו.

עקפנו את שוקי עוד לפני גשר הרכבת.
יניב רכב מהר, עקף את גרי והמשיך במהירות.
כשאני הגעתי לגארי המשכתי ביחד איתו.
שוקי נצמד לאודי כשהאחרון עקף אותו.

נפגשנו כולנו בצומת האלה.
שוקי אמר שעם כל העליות הוא ירכוב לאט, ויצא ראשון.
יצאתי עם יניב וגארי, ואודי יצא אחרינו.
יניב פרץ קדימה ונעלם.
את שוקי עקפנו בעליה של זכריה, ומשם הוא נצמד אלינו.

יניב חיכה לנו בעליה ליער הנשיא, ומשם רכבנו במהירות, כשגארי מוביל, עד לסיום.
קיבלתי סמס מאסף שהודיע לי שהוא הספיק לאוטובוס. :-)


תוצאות רשמיות:
Glozman Yaniv, Passed
Katzir Tal, Passed
Mussayov Udy, Passed
Razinovski Shuki, Passed
Gary (CA), Passed
Tsfati Assaf, Passed
Cohen Amir, DNF
Gal Amit, DNF


קישורים:
שרשור שפתח עודד, עם טיזר
שרשור המעקב בזמן אמת
שרשור ההודעה על רשומה זו בפורום אופני כביש, כולל הסיפור של עמית


טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה