יום שבת, 8 בנובמבר 2014

179. ברווט 200 ראשון עונת 2015

שלום,

הסיפור שלי של ברווט 200 הראשון לעונת 2015.

המסלול זהה למסלול של ברווט 200 שנרכב החל משנת 2009, כלומר זו הפעם השביעית במסלול הזה!

לברווט התייצבו 6 רוכבים, לפי סדר שם פרטי:
אודי, מיכאל, מנשה, נאור, סרגיי, ואני.
כל הרוכבים כבר רכבו בברווטים בעבר.
סרגיי הוא רוכב מנוסה מרוסיה, שהשתתף בברווט 1200 הישראלי שהתקיים לפני שבוע, ונשאר בישראל כתייר.


בנקודת ההתחלה לא היו קרואסונים, אז הסתפקתי בסחלב.
היה קר, אז לבשתי מעיל.

ההתחלה היתה מהירה, אפילו מהירה מאוד.
סרגיי קבע קצב מהיר, והרוכבים נשרו אט אט. ראשונים נשרו מנשה ואודי.
עוד לפני כפר תבור רק מיכאל הצליח להיצמד אליו, ונאור ואני נותרנו לבד.

בצומת כפר תבור עצרתי להוריד מעיל, ונאור המשיך.
ירדתי מהר ליבנאל, ושם היינו 4 רוכבים.
לפני אלומות יש את הקטע הקר במסלול, ואני מדדתי שם 7 מעלות.

באלומות היו קרואסונים קטנים. קניתי שניים.
אודי ומנשה הגיעו, ומשם המשכנו יחד.

בעליה לפוריה שוב התפצלנו, וקצת אחרי הבי'ח הרגשתי שהאוכף זז לי (התקנתי אותו לפני הרכיבה, ולא רכבתי עליו מאז...)
עצרתי לחזק, וכולם עקפו אותי.
בירידה לטבריה ראיתי את מיכאל וסרגיי עומדים בצד. עצרתי. גם מנשה עצר.
פנצ'ר לסרגיי.
מיכאל אמר שהוא רוכב על טיובלס, ואין לו פנצ'רים.

בגינוסר עצרו סרגיי, אודי, מנשה, ואני. נאור ומיכאל המשיכו לקצרין ללא עצירה.

כשרכבנו צפונה לאורך הכינרת, ובמיוחד בחלק הצפוני לכיוון מזרח, היתה רוח פנים. אודי אמר שרוח הפנים תרדוף אותנו לכל אורך הרכיבה, וגם לכיוון דרום (שהוא החלק העיקרי בחצי השני של המסלול.)

לבית המכס טיפסנו לאט, ובפניה למעלה לכיוון קצרין היתה רוח פנים חזקה מאוד. ממש זחלנו שם.
מיכאל ונאור עצרו עצירה קצרה בתחנת הדלק, ו 4 הרוכבים האחרים "פתחו שולחן" בבית הקפה הרגיל שלנו שם.
נאור סימס לי שהוא פגש בתחנת הדלק מישהו שמכיר אותי...

קבענו מראש נקודת regroup בצומת יהודיה, אחרי הירידה הארוכה לשם.
ומי חיכה לנו בתחנה? לב ברויטמן! :-)
הוא אמר שהוא התחיל מעפולה ורכב במסלול הברווט, רק שהוא התחיל 6 שעות לפנינו...
הוא בא להגיד שלום, ומשם הוא התכוון "לחתוך" לטבריה.

השעה הרגישה לי מאוחרת, ולפי השעון, רכבנו את 100 הק'מ הראשונים במשך 7 שעות, מה שאמר שאנחנו די קרובים לסיים בשעת חשיכה. מכאן ואילך, בדקתי את השעון בתדירות גבוהה מכרגיל.

בצומת צמח פגשנו את נאור ומיכאל.
נאור פגש קרובים שבאו לבקר אותו שם, ומיכאל טיפל בפנצ'ר שהיה לו. בטיובלס...
החומר שהיה בצמיד היה בצורת אבקה. מיכאל הוסיף פנימית, והיה מוכן להמשיך ברכיבה.
נאור אמר שהוא רוכב לאט מכפי שתכנן, והוא חושב לפרוש.
מיכאל גם חשב לפרוש, ובדק אפשרויות חילוץ, אך יצא איתנו מצמח.
קצת אחרי מנחמיה מיכאל אמר לי ש"עם כל הבלגן של הפנצ'ר, לא מילאתי מים בצמח"(...) אמרתי לו שיש לי מים לתת לו, וגם פירטתי לו את המקומות שאפשר למלא בהם מים בהמשך המסלול.

נאור ומיכאל פרשו בצומת שאן. צלצלתי לדיקי ואמרתי לו את מיקומנו.

בקונטרול בצומת שלוחות היינו 4 הרוכבים הנותרים ביחד.

דיקי חיכה לנו על המסלול, וכמו שעשינו בעבר - רכבנו איתו ביחד, בקצב שלו.
גם סרגיי רכב בקצב של דיקי.

ואז, לפתע, סרגיי פרץ קדימה.
מנשה אמר לי "סרגיי כנראה רוצה 'לנצח' את הברווט."
סרגיי עצר אחרי כ 50 מטרים וצילם אותנו, ואח'כ שוב המשיך איתנו בקצב שלנו.
אמרתי למנשה "ככה מנצחים [בלי מרכאות] בברווט"...

לגלבוע טיפסנו בקצב שהיה נוח לכולם, כך שהיינו ביחד עד לפסגה.
השמש שקעה דקה אחרי שהצטלמנו שם, וירדנו באור אחרון.

עד שהגענו לקיבוץ יזרעאל כבר היה חושך, ומשם ועד לסיום רכבנו ביחד.

סיימנו קצת יותר משעה לפני זמן הגג.

תוצאות רשמיות:

Katzir Tal, Passed
Sergey (RU), Passed
Mussayov Udy, Passed
Shaul Menashe, Passed
Rahav Naor, DNF
Feibisch Michael, DNF


קישורים:
שרשור שפתח עודד, עם שמות הרוכבים
שרשור ההודעה על רשומה זו בפורום אופני כביש

טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה