יום שבת, 22 בפברואר 2014

166. ברווט 400 מועד ראשון עונת 2014

שלום,

הסיפור שלי של ברווט 400 מועד ראשון של עונת 2014.



המסלול בעונת 2014 שונה במקצת לעומת המסלול שנרכב 5 פעמים בין השנים 2009-2013.
עיקר השינויים: אין את הטיפוס למודיעין לקראת סוף המסלול, והוספת כמה ק'מ ע'י מעבר דרך צומת קמה.


רונן ילין שרכב בברווט 300 לפני שבוע רוצה להמשיך בסדרה, אך יש לו התחייבות קודמת בתאריך הרשמי.
לי יש התחייבות קודמת לתאריך של שבוע לפני התאריך הרשמי,
ולכן קבענו לצאת שבועיים לפני התאריך הרשמי, שזה התאריך המוקדם ביותר האפשרי - שבועיים לפני.

הגענו בטיסה לאילת, והתארגנו באולם קבלת המזוודות.
אני אכלתי סנדוויץ עד שרונן סיים להתארגן, וכשהוא סיים הוא רצה לאכול משהו.
אמרתי שקודם נגיע לנקודת ההתחלה, נצטלם, ואז יהיה זמן לאכול.
הצטלמנו ב 09:45 (15 דקות לפני סגירת הקונטרול,) ויצאנו לדרך אחרי אוכל בשעה 10:00 בדיוק.

את הטיפוס לנטפים התחלנו ביחד, אך מהר מאוד נפתח פער של כ 100-200 מטרים.
עצרנו במחסום למילוי מים, ושוב נפתח פער.
לקראת צומת סיירים רונן האט, והגענו ביחד לקונטרול שם.

מצומת סיירים לצומת שיזפון רכבנו מהר מאוד.
בקושי הצלחתי להחזיק מאחוריו, ובכל זאת, מגי פעם עקפתי אותו ואמרתי לו שינוח קצת, והובלתי במשך 2 ק'מ בכל פעם.
השתדלתי לשמור על בערך אותה מהירות שהיתה קודם. לא בדיוק אותה מהירות, כי אני משתדל לשמור על "כח קבוע," ולא על "מהירות קבועה."
רונן משתדל לפעמים לשמור על קאדנס והילוך קבועים, כך שבכל קפל קרקע היה נפתח פער קטן בינינו.
רונן הבחין בזה, ואמר שיש לי מד ואטים ברגליים. :-)

במסעדה בצומת שיזפון עצרנו ל 30 דקות בדיוק.
אני אכלתי טוסט, ורונן אכל סנדביץ' וחצי. הוא שמר את החצי הנותר.

ביציאה משיזפון אמרתי שעד עכשיו היה לי קצת מהיר, ואני מתכוון להאט קצת.
רונן אמר שגם הוא יאט.
עד שיטים רכבנו ביחד, אך שם רונן הגביר מהירות ל 40 קמ'ש ואף יותר, ואני נשארתי בקצב שלי.

לקראת צומת ציחור רונן האט ורכנו שם ביחד, אך בגבעות שאחרי צומת ציחור רכבתי בקצב שלי, ורונן בקצב שלו.
חשבתי שהוא יחכה לי בראש מעלה פארן, אך לא. הוא חיכה לי בתחתית המעלה.

בגבעה שלפני המישר הוא שוב ברח לי, וחיכה לי בתחילת המישר.
רכבנו במישר ביחד, ואת מעלה שדמה טיפסנו בנפרד.

בכניסה למכתש הוא שוב ברח לי, ובפעם הבאה שנפגשנו זה היה בתחנת הדלק "דלק" שבמצפה רמון. הגעתי לשם כחצי שעה לפני הזמן שהערכתי.
האופניים היו בחוץ, כרגיל, ואנחנו ישבנו בפנים ואכלנו ושתינו.
כשרצינו לצאת לדרך, יצאתי לאופניים שלי ולקחתי את הווסט הזוהר, לקראת הלילה. רונן עוד היה בפנים.
חזרתי פנימה עם הווסט והתחלתי להתלבש.
רונן יצא 8 דקות אחרי שאני נכנסתי עם הווסט, והוא דפק על החלון מבחוץ, וקרא לי לצאת.
יצאתי והוא שאל אותי "איפה האופניים שלך?"
תוף שניות צלצלתי למשטרה, והשוטר הגיע במהרה.
רונן לא רצה להמשיך לבד.
דיברתי עם מנשה, והוא הציע לבוא לחלץ אותנו.

עד שמנשה הגיע, סיירתי עם השוטר ברחבי מצפה רמון, והוא גם גבה ממני עדות בנקודת המשטרה.


קישורים:
שרשור בפורום אופני כביש שמנשה פתח בזמן הרכיבה.
שרשור בפורום אופני כביש שפתחתי מהפלאפון במצפה רמון.
שרשור בפורום אופני כביש שפתחתי עם פרטים לגבי האופניים שנגנבו.
דף פייסבוק של הבלוג, עם סטטוס על האופניים שנגנבו.
הסטטוס בפייסבוק על האופניים שנגנבו.

אשמח אם תשתפו את הקישורים בפייסבוק ו/או תפוז כדי שהידיעה תגיע לכמה שיותר אנשים.

טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה