יום שבת, 11 בפברואר 2012

137. ברווט 300 שנת 2012

שלום,

סיפור רכיבת ברווט 300 של שנת 2012.
 



לברווט התיצבו 6 רוכבים: ג`קי, שלמה יונגר (ברווט ראשון שלו), יבגני, יאן, נאור, ואני.

המסלול זהה למסלול של ברווט 300 שנרכב החל משנת 2009, כלומר זו הפעם הרביעית במסלול הזה!


למיטב זכרוני, התחזית היתה "גשמים מדי פעם בצפון ובמישור החוף שיתמעטו אחה`צ"
לכן לא הרכבתי מגיני בוץ על האופניים.
גם לא הבאתי יותר מדי בגדים חמים. חוץ ממעיל ומחממי ברכיים לבשתי בדיוק מה שאני לובש בשיא הקיץ.


ההתחלה (בשעה 22:00) לא היתה קרה, אך לבשתי את המחממים.
מיד ביציאה שמתי לב שהם היו מופשלים אז עצרתי להרימם.
שאר הרוכבים המשיכו, ואני רכבתי לבד.

את יבגני עקפתי ליד הראל, אך שאר הרוכבים רכבו בקצב גבוה משלי. (הם רוכבים חזקים ממני)

באותה שעה קבוצה של מע`צ התחילה "טילואים" (כלומר, טילוא החורים בכביש.) הם חסמו את הנתיב בכניסה ליער צרעה, אך לא היתה בעיה.

אחרי הירידה לישעי ראיתי את שאר הרוכבים בצד הדרך. הם חיכו לי.
משם המשכנו כולנו יחד עד אחרי נקודת הסיבוב.

בצומת האלה היתה עצירה קצרה, וגם בקוממיות ובאיבים.
בבית קמה חלקנו נכנסו לארומה, וחלקנו ל yellow.
משום מה, בארומה הפסיקו למכור סנדביצ`ים בלילה. אכלתי שני מאפים.

ביציאה התחיל דיון לגבי עצירה באשכול. האם לעצור רק אחרי הביקור באנדרטת אוגדת הפלדה, או גם לפני וגם אחרי?

אני הייתי בדעה של לעצור לפני (כדי לקצר זמן רכיבה בחושך, ולמקסם זמן רכיבה באור יום)
יאן רצה לעצור גם לפני וגם אחרי (כי הקצב טוב ואנחנו לא ממהרים)
השאר רצו לעצור רק אחרי, או בכלל לא.

בצומת מעון עצרנו לריקון נוזלים, והדיון עדיין לא הסתיים.
יאן לקח ג`ל, ולכן התרצה לעצור רק אחרי.
אחרי הג`ל יאן הרגיש חזק (עד כה, שלמה היה בד`כ המוביל)
כשהתקרבנו לתחנת הדלק יאן הוביל ואני שני. לחשתי לו שיחמוד לצאן, ייכנס לתחנה, לא יעצור, וייצא מיד.
הוא פנה לתוך התחנה, קולות טרוניה התחילו מאחור, אך כשראו שהוא לא עצר הם הבינו את התרגיל. :-)

לאנדרטה הגענו כצפוי בחושך, והאור התחיל לעלות כ 10 דקות אחרי הסיבוב.

כשהגענו לתחנת הדלק אשכול, שלמה אמר שהוא ממשיך ולא עוצר.
ג`קי חשב רגע והחליט להיכנס איתנו (יאן, נאור, ואני) לתחנה לארוחת בוקר.
בתחנה היה המוכר החביב שמכיר אותנו כבר שנים. יאן לחץ לו את היד.

קיבלתי סמס מחבר מהמרכז שאמר שיורד שם גשם.
באשכול היה מעונן חלקית.
כשיצאנו מהתחנה השמש נראתה בשמים, בין עננים.

בבית קמה עצרנו לזמן קצר, והורדתי את המעיל ומחממי הברכיים (היה ממש חם כשהגענו לשם.)
ביציאה היה לי קר ולבשתי את המעיל.

ליד רוחמה התחיל גשם טורדני, שנמשך בהפסקות קצרות עד לסיום (מרחק של כ 90 ק`מ.)

בין חלץ לנהורה יש דרכים חקלאיות שנכנסות לכביש, וליד כל צומת כזה היו עשרות מטרים של בוץ. הדבר היחיד שהטריד אותי היה שאצטרך לנקות את האופניים.

כשעצרנו בצומת האלה היה גשם חזק (הפעם היחידה היום,) וחיכינו כ 10 דקות עד שייפסק.
בתחנה היתה קבוצת שטיחונים שזיהו אותי ("אתה ההוא עם האופניים המתקפלים שרכב איתנו בחרמון לפני כמה שנים"...)

כשפסק הגשם יצאנו, ולא ירד גשם עד לסיום.

בנקודת הסיום ראינו את שלמה שאמר שהוא הגיע לפני כ 20 דקות.

קצת אחרי זמן הגג דיברתי עם ייבגני שאמר שהוא סיים כמה דקות בתוך הזמן. כל הכבוד!

תוצאות לא רשמיות:


Ben Simhon Jackie, Passed
Kahan Eugene, Passed

Katzir Tal, Passed
Levi Yan, Passed
Rahav Naor, Passed
Yunger Shlomo, Passed



להתראות ב 400!


קישורים:

יאן כתב על הברווט בבלוג שלו.
שלמה כתב על הברווט בבלוג שלו.
שרשור בפורום עם גרף של נאור.

טל.

- -

שבוע אחרי הרכיבה שלנו רכבו חן ומנשה (שרכבו את ברווט 200 בשבוע איחור מהמקורי עקב מזג אויר קשה)
הם רכבו בגשם את שני הקטעים שבין צומת נחשון לצומת האלה (25 ק`מ בתחילת וסיום הרכיבה)
שניהם סיימו בתוך זמן הגג.
כל הכבוד!


תוצאות לא רשמיות:

Harel Chen, Passed
Shaul Menashe, Passed


טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה