יום שבת, 4 באוגוסט 2007

84. אימונים שבועות 49-51

שלום,

רשומת אימונים שתימשך עד ה PBP.


2/8/2007:

סוף סוף הגיעה הנאבה הקדמית! בדקתי, וראיתי שהסיפור הזה נמשך מינואר.
כבר יש גלגל בנוי, ואפילו יצאתי לרכיבה קצרה בפארק.
אני ארכב עם הגלגל החדש בשבועיים הקרובים, ואם יהיה בסדר, אז אשתמש בו ב PBP.

4/8/2007:
רכיבה
מרחק: 81.06
זמן נטו: 3:38:42
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 22.2
מהירות מקס`: 68.8
קדנס ממוצע: 70
סה`כ סיבובי פדל: 15300
מסלול: נחשון, שמשון, לי-און, עגור, עוד קצת לכיוון לוזית וסיבוב פרסה, עגור, לי-און, צ האלה, צ עציונה, טיפוס צור הדסה, בר בהר, ירידה נס הרים, שמשון, נחשון.
הערות: רכבתי חלק (מעגור עד בר בהר) עם י' שפגשתי בשבוע שעבר. היה נחמד לרכוב ביחד ולפטפט.
בין נחשון לשמשון, בירידה מהראל, ירדתי להנאתי, ואז עקפו אותי שלושה רוכבים. המשכתי לרכוב להנאתי, אבל פתאום שמתי לב שאני מתקרב אליהם לאט לאט, ואף משיג אותם. בעליה השניה הם כבר פתחו פערים גדולים אחד מהשני, ונשאר איתי רק אחד, שנפרד ממני לשלום למעלה.
אחרי בית שמש עקפה אותי קבוצה גדולה, שבראשם היה גל (GMAN) שאמר לי שלום, ושהם קבוצת "מומנטום." רכבתי איתם עד קצת לפני זכריה. הם המשיכו בקצב שלהם, ואני הורדתי קצת קצב, לקראת צור הדסה (שלא רכבתי בעליה, רק בירידה.)
לפני צומת עזקה עקף אותי רוכב שאיחל לי בהצלחה ב PBP. תודה!
אחרי הירידה של נס הרים, באיזור התעשיה של בית שמש, עמדתי בצד וסידרתי את המחזיק בקבוק. עברה קבוצה של 3 רוכבים, שאחד צעק לי "אהלן טל!" לא הספקתי לזהות, ובקושי לענות חזרה, אז אם אתה קורא את זה - סליחה!
בין שמשון לנחשון ראיתי קבוצה לפני, ולאט לאט התחלתי לעקוף אותם. לא הצלחתי לעקוף את כולם.

10/8/2007:
עוד קצת איפוס הגלגל הקדמי החדש, ורכיבה קצרה (18 ק`מ) לבדוק שהכל עובד.

11/8/2007:
הכנת האופניים לאריזה בתיק.

14/8/2007:
התיק ארוז, הטיסה היום בלילה.
בהצלחה לכולם!

טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה