יום שני, 2 באפריל 2007

67. סיכום שבועות 29-32

פסח שמח לכולם,

סיכום רשומת האימונים הרלוונטית.


החודש כמעט ולא התאמנתי, מסיבות אישיות. רכבתי פחות מ 150 ק`מ כל החודש, למעט הברווט 400, שבו רכבתי כ 224 ק`מ.
אני מקווה לרכוב קצת בחול המועד. יש לי חופש, ואפילו יש לי רעיון למסלולים בצפון הרחוק (מי שעוקב אחרי הבלוג שלי כבר מנחש...)

את הברווט 400 לא עברתי עדיין. יש עוד זמן, אז אני עוד לא לחוץ.


חדשות ועדכונים מרשומת הסיכום הקודמת:

1) החלפתי את שתי הפלטות וקצת הרחבתי את טווח ההילוכים. מצאתי שיש אפשרות להרחיב אפילו בעוד שן אחת לכיוון למעלה, אך כרגע אני מסתפק במה שיש.

2) יש התקדמות מסוימת בנושא בגלגל הקדמי, לכיוון הנאבה האיכותית, אבל עוד לא משהו קונקרטי.

3) אני מתכוון להמשיך לשפר את מערכת ההינע שלי, וכעת זרועות הקראנק והציר המרכזי על הכוונת, כי אני משתמש בציר קצר מדי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה