יום חמישי, 25 בינואר 2007

57. ברווט 200 שנת 2007

שלום,

זו רשומת ברווט 200 של שנת 2007.
נכון לזמן כתיבת שורות אלו, יש עוד המון זמן עד שהרוכבים ייצאו לדרך,
וגם, בעצם, אין כל כך הרבה זמן עד שהם יצאו.
ככה זה בחיים.


למי שלא קרא את רשומת סיכום ברווט 200 שנת 2006, אמליץ להתחיל שם.

מסיבות שלא אפרט כאן, מנשה ואני אמורים לרכוב מחר את רכיבת המארגנים.

אתם מוזמנים להתעדכן בזמן אמת כאן (וכנראה גם בקומונה) על הרכיבה שלנו.

אשתדל גם לעקוב כאן אחרי הרוכבים בעוד שבוע, כך שיש למה לחזור לרשומה הזו...

- -

הסיפור שלי:

קבעתי עם מנשה ב 05:00.
אני התכוונתי שנצא לרכיבה ב 05:00, כנראה שהוא התכוון להגיע ב 05:00.

יצאנו לדרך ב 05:20, לא לפני שהצטלמנו.
הנחתי את הפלאפון על האוטו, כיוונתי, לחצתי על הטיימר, רצתי לעמוד ליד מנשה... והפלאפון נפל.
אז יש לי תמונה יפה של הגג של האוטו שלי.
בפעם השניה זה עבד יותר טוב.

ההתחלה זרמה בכיף. לצומת התשבי הגענו תוך כשעה, למרות המחלף עם כביש 6, שעדיין נמצא בבניה.
בירידה ליוקנעם הגעתי ל 60 קמ`ש.
את הקטע בין התשבי למגידו אף פעם לא אהבתי לרכוב, אבל הפעם הייתי חייב. פעמיים...
בצומת הסרגל עצרנו לקפה וקרואסון.

ברוב העליה של הגלבוע רכבנו יחד, ובאחד ממעברי הבקר מנשה לא חיכה לי, והמשיך בקצב שלו.
החלטתי להוריד קצת קצב ולהנות מהנוף.

פגשתי פרה לבנה בצד שמאל. כנראה אותה פרה משנה שעברה.
מיד אחריה היו כמה פרות חומות, ביניהן עגלה אחת.
אני חושב שזה מעיד על המהירות בה טיפסתי, או שזו דוגמא לרכיבה הכיפית הזו.
בגלבוע למעלה מנשה חיכה לי, ועצרנו רכב, שיצלם אותנו.
בדרך למטה יורם התקשר להתעדכן.
היתה רוח, אז הירידה לא היתה מהירה מאוד.

אני זוכר את הקטע בכביש 716 בין צומת יששכר לכביש 65 כההפתעה של הברווט 200 של 2006.
מול הכניסה לנאעורה עצרתי במפרץ, ומנשה עצר אחרי. נחנו כמה דקות.
הקטע הזה הזכיר לי את הישורת שיש ב"נס הרים."
צלצלתי ליורם, ולו הקטע דוקא מזכיר את העליה לכלא נפחא.
כשעמדנו להמשיך לרכוב, שמנו לב שתיק האוכף של מנשה התנתק מהאוכף.
בבחינה מקרוב - התפס נשבר.
זהו תיק די חדש, שמנשה השתמש בו רק לרכיבה אחת קצרה לפני הברווט.
אני חושב שזו הוכחה שאין להקל ראש גם בברווט הקצר ביותר,
ואין להשתמש בציוד שאמינותו לא נבדקה בעבר.
ניסינו לאלתר קשירה אך לא הצלחנו.
היו לי אזיקונים, אך הם היו קצרים מדי. (צריך לזכור להביא אזיקונים בשני גדלים...)
בסוף החלטנו שאני אסחוב את תיק האוכף שלו בתיק שלי.

בצומת גולני עצרנו לשווארמה בפיתה במזנון (לא במסעדה.)
צריך לזכור שהם לא מקבלים כרטיסי אשראי.
מצומת גולני עד המוביל היו רוחות (גב) מזרחיות, ורכבנו בקצב של 40 קמ`ש.
תיכננו לעשות הפסקה בשלוש המשאלות, אך רכבנו מהר מדי, והחלטנו להמשיך.
בקטע השני בין התשבי למגידו היתה רוח (פנים) מזרחית.
מנשה פרץ קדימה, ואני המשכתי בקצב שלי.
במגידו מנשה חיכה לי בתחנת האוטובוס.

בירידה הראשונה בואדי ערה הגעתי לשיא המהירות של הרכיבה.
עצרנו למשקה קל בכפר קרע.

לזיכרון הגענו ב 16:30, בזמן של 11:10.
הרגשתי טוב ברכיבה. יכולתי להמשיך לרכוב.
אני חושב ששתי הרכיבות הארוכות (לצומת הרוחות, וההכנה לפני שבועיים) היו הכנה טובה מאוד.

לסיכום:
רכבנו בקצב טוב (אולי איטי מדי בשביל מנשה, לא יודע.)
יש לשים לב להפסקות. ביזבזנו שם המון זמן שלא לצורך.


נתונים:
מרחק: 199.89
זמן ברוטו: 11:10:00
מהירות ממוצעת ברוטו: 17.91
זמן נטו: 8:43:24
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 22.9
מהירות מקס`: 63.1 (בואדי ערה)
קדנס ממוצע: 75
קדנס מקס`: 116
סה`כ סיבובי פדל: 39400


בהצלחה לרוכבים השבוע!

- -

עדכונים

3/2/2007:

בעקבות הרכיבה של מנשה ושלי, פרסמתי את השרשור הזה בקומונה, שמפרט נושאים שיש לתת עליהם את הדעת לגבי הברווט הזה.
אני לא יודע אם יש סיבה אחת, אבל הרבה רוכבים חדשים הגיעו לברווט בתאריך המיועד. ניתן לראות את זה למשל בשרשור הזה.
יש את השרשור הזה בקומונה, שפתחתי כשבאתי לבקר את הרוכבים במגידו ובגלבוע.
גם בשנה שעברה הגיעו הרבה רוכבים שאפילו לא הגיעו ל 300.
מעניין יהיה לראות כמה רוכבים יגיעו השנה ל 400 או ל 600.


כמה מילים על הברווט של הרוכבים האחרים:

*) היו רוכבים (אחד לפחות) שבאו עם ציוד לא תקין. זה הפריע להם לעמוד בקצב ובמסלול.

*) היו רוכבים שבאו עם ציוד לא מתאים לרכיבת Audax.
נכון שזהו ארוע שמתקיים על כבישים, ורצוי להגיע עם אופני כביש,
אבל אני לא חושב שצריך להגיע עם אופניים שמיועדות למירוצי כביש.
ארוע Randonnee אינו מירוץ!
זו הסיבה שהתוצאות הן רק בגדר עבר/נכשל, והזמנים (אם בכלל) מפורסמים בסדר אקראי (למשל אלפביתי.)
עם כל הכבוד לחלקי קצה של אחת-משתי-היצרניות-הגדולות-ושאינה-שימאנו, אני חושב שאפשר למצוא בקטלוג של אותה חברה מוצרים שיותר מתאימים לסוג כזה של רכיבה.

*) למרות שכתבתי במפורש שיש להיזהר בנושא הגלגלים (כתוב במפורש ש"יכול להיות לא נעים לשפיצים...") בקטע שלפני הגלבוע,
לנקודת הביקורת בגלבוע הגיעו לפחות שני רוכבים עם בעיות בשפיצים.

*) לדעתי האישית, יש רוכבים שלא מבינים שגם הברווט 200 הוא הכנה ל PBP, ולא רק איזה מבחן שחובה לעבור אותו. זה מכוון לרוכבים שהביעו רצון להצליח ב PBP.

טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה