יום ראשון, 31 בדצמבר 2006

53. סיכום שבועות 14-19

שנה טובה לכולם!



עוד מעט מתחילה העונה, וצריך להיות מוכנים.
עד עכשיו, ברוב המכריע של הרכיבות שלי רכבתי בקונפיגורציה שאיתה אני מתכוון לרכוב ב PBP.
כולל כל הציוד. כן, כל הציוד, ברוב הרכיבות.
אני חושב שרק ככה אוכל להיות בטוח בציוד שלי.
ואז יקרה מה שג`רמי קלארקסון אמר על מכוניות העל שיש היום (הוא אמר את זה על Mercedes SLR McLaren במירוץ מלונדון לאוסלו, אבל אני חושב שזה כולל את רוב המכוניות): החוליה החלשה היא הבן אדם.

יש רק שני נושאים לגביהם אני עדיין לא סגור:

1) תאורה - אני לא יודע באיזה תאורה אשתמש.
לאחרונה אני רוכב רק עם ה Cateye EL-120. את ה EL-500 אני משאיר בבית.
כנראה שפנסי LED יהיו מותרים לשימוש, אז צריך להחליט על פנס.

2) הילוכים - כרגע אני עם טווח של 28 עד 87 אינצ`ים (2.20 עד 6.90 מטרים,) ואני עדיין לא בטוח אם ארצה להרחיב את הטווח.
שתי האפשרויות הן: Chainset עם פלטות שונות (גדולה וקטנה יותר,) שיכול לתת לי משהו כמו 24 עד 90 אינצ`ים, שיעזור בעליות.
או להחליף את כל ה Drivetrain ל Rohloff Speedhub, שייתן לי 19 עד 101 אינצ`ים, אבל במחיר (לא רק כסף) גבוה...

- -

אני ממשיך באימונים.
רוב האימונים שלי לאחרונה הם מסוג אינטרוולים, או רכיבות נפח (יחסית...)
אני מרוצה מההתקדמות שלי. יהיה מעניין להשוות את הזמנים בברווטים (ה 200 וה 400.)

אני משתדל לרכוב לפחות Century אחד בחודש.
אני רוצה להתמיד באתגר Century A Month לאורך כל שנת 2007, מה שנותן לי אופק עד אחרי ה PBP.

טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה