יום שני, 13 בנובמבר 2006

46. אימונים שבוע 13

שלום לכל מי שקורא את רשומות האימונים,


12/11/2006:
החלטתי להרכיב מחזירי אור בפדלים. גם בגלל שכשרכבתי עם אמיר (יש לו מחזירי אור בפדלים) בלילה זה היה הדבר שהכי האיר מרחוק,
וגם בגלל שבבוסטון ראיתי רוכב עם כל הדברים הזוהרים (אקטיביים ופסיביים) האפשריים - ועדיין מחזירי האור בפדלים היו הבולטים ביותר.
מאחר והפדלים שלי הם של שימנו, אז הרכבתי את מחזירי האור מסוג  Shimano SM-PD59.
אגב, כשהתעניינתי באחת החנויות בחשמונאים לגבי מחזירי האור האלה הסתכלו עלי כמו על משוגע (או לפחות כמו כופר) "לשים מחזירי אור על פדלים של כביש??? אין דבר כזה!" וזה עוד כשבאתי עם שם הדגם המדויק...
רכיבה
אינטרוולים 5x0:30x3:00x130
מרחק: 14.76
זמן נטו: 39:12
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 22.6
מהירות מקס`: 40.5
הערות: רכיבה מהירה.
נראה לי שאני מצליח לשפר את המהירות במרחקים קצרים (לעומת לפני שבועיים.) יהיה מעניין לראות את זה במרחקים ארוכים.
13/11/2006:
היה מפגש של חלק מחברי המועדון.
היה נחמד בתור מפגש חברתי. אני שמח שאני יכול לקרוא לאנשים שם "חברים שלי."
התחלנו לדבר על איך כל אחד רוצה שנתנהג ב PBP.
אולי גם נעשה רכיבת לילה ביחד.
14/11/2006:
החלפתי ידיות בלמים. עברתי לשימאנו BL-R440. במסגרת ההכנות לחורף גם החלפתי את הכבלים של הבלמים. בערכה של הרכיבות הארוכות יש כבל בלם ספייר.
15/11/2006:
שתיתי רק כוסית אחת קטנה של בוז`ולה.
בכל זאת אנחנו בקטע צרפתי...
16/11/2006:
רכבתי לעבודה. רציתי לבדוק את ידיות הבלמים החדשות.
מחר בערב אני רוצה לעשות רכיבת Century, שתיחשב לחודש נובמבר.
שמתי לב שהאתר הרשמי של ה PBP עלה לאויר.
עד עכשיו הוא היה בגירסת הרצה. עדיין חסר תוכן.
17/11/2006:
רכיבה
מרחק: 162.63
זמן נטו: 7:48:07
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 20.4
זמן ברוטו: 9:10
מהירות ממוצעת ברוטו: 17.7
מהירות מקס`: 59.6
הערות: הרכיבה הכי מהירה שהיתה לי מאז התאונה. אולי זה בגלל אימוני האינטרוולים. יצאתי בשישי ב 18:05 וחזרתי ב 03:15. הדפסתי טבלת הילוך-מהירות-קאדנס, והשתמשתי ב CueClip. יצא שאני רוכב באיזור 90-100 סלד, וכשאני יורד ל סלד 80 אני מתחיל להרגיש לא נח.
היה קר מאוד. בשמשון לבשתי חולצה מחממת מעל החולצה, ובלי-און הוספתי מעיל רוח ועברתי לכפפות ארוכות. כך רכבתי עד הסוף.
מסלול: תל אביב, נשרים, נחשון, שמשון, לי-און, סיבוב אליפות ישראל, וחזרה. בגלל טעות בחישוב לפני היציאה, היו חסרים לי 10 ק`מ.השלמתי אותם בפארק.
סיפורים מהרכיבה: בהלוך, ליד ביתשמש צעקו לי פעמיים מתוך מכוניות (למשל פעם אחת, עברו מאוד קרוב ואיזה צעיר צעק "תעמוד בצד!".) בחזור, ליד זכריה עמד מישהו (כנראה חיכה לחברים שלו שיאספו אותו, וצעק אלי "יישר כח אחי!" עניתי לו "תודה, ושבת שלום." בנחשון בחזור עצרתי לקפה וקרואסון (היה אחד לא טרי, אז לקחתי של "ברמן",) והמוכרת לא האמינה שאני רוכב (הייתי עם הקסדה עדיין עליי,) ואמרה "אפילו לא ירח מלא!"
טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה