יום ראשון, 8 באוקטובר 2006

34. אימונים שבוע 8

שלום,

שבוע שעבר הסתיים ברכיבה "כמו שצריך," ובריצה הכי מהירה שלי מאז שחזרתי להתאמן.


8/10/2006:
ריצה
מרחק: 4
זמן: 22:32
קצב: 5:38
הערות: ריצה איטית יחסית, להירגע אחרי הסופ`ש הקשה.

הזמנתי באינטרנט מחו`ל פדלים Shimano A520. צלצלתי לכמה חנויות לפני שהזמנתי. בחלק לא הכירו את הפדל הזה, וחלק אמרו שאין להן.


9/10/2006:
עשיתי על הבוקר צילום ואורתופד.
על פניו נראה שכל הגידים בסדר. יכולים להיות בהם נזקים קטנים, אבל את זה נדע עוד הרבה זמן. גם אין חשש ש"נפלה" חתיכת סחוס לתוך המיפרק.
עכשיו זה תורי. צריך להשקיע בחודש הקרוב בהחזרת טווח התנועה, ובחודש אחריו להתחיל לעבוד על החזרת הכח ליד.

בערב הלכתי ל"העיר על אופניים."
קניתי Bento Box. עוד לא יודע מה אשים שם, אבל זה מאוד נח שהדברים מחולקים בין כמה תיקים קטנים.
היתה חולצה ארוכה עם רוכסן לכל האורך, אבל היא היתה עבה, ללא יכולת שבירת רוח. לא קניתי.
הסתכלתי גם על נעליים. ראיתי זוג אחד נחמד במחיר נמוך באופן מחשיד. המוכר אמר שזה דגם ישן, שכבר לא מיוצר, והם מנסים להיפטר מהן. אני מחכה שהפדלים יגיעו, כדי לוודא שהנעליים שאקנה מתאימות.


10/9/2006:
היום רכבתי לעבודה פעם ראשונה מאז התאונה.
לא שלא יכולתי קודם, פשוט לא יצא.
המרחק די קצר, 4.20 ק`מ לכל צד, אבל הדופק די גבוה, בגלל הפחד מהרכבים באבן גבירול...

ביום חמישי אני כנראה ארכוב בלילה, ורכבתי לרחוב החשמונאים, לחפש חולצה ארוכה עם רוכסן לכל האורך ויכולת שבירת רוח.
ברחוב החשמונאים עדיין קיץ, ולא מצאתי חולצה כזאת. כנראה אצטרך לאלתר משהו בינתיים. ואולי אף להזמין מחו`ל עד שייזכרו פה שקר בלילות בעמקים...
אגב - ראיתי באחת החנויות שיש את הפדל Shimano A520. משונה, בטלפון הם אמרו שאין. חבל, הפסידו מכירה - דוקא המחיר היה טוב.
הסתכלתי גם על נעליים. היו נעליי SPD שמצאו חן בעיני (סקוצ`ים ולא שרוכים,) אבל הסוליה לא היתה קשה מספיק לטעמי. שאלתי את המוכר אם זה נקרא סוליה קשה בנעליים, והוא אמר לי "אם אתה רוצה סוליה קשה - אתה חייב נעלי כביש!" והוא הראה לי נעלי SPD-SL. אמרתי שאני רוצה נעלי SPD, אז הוא אמר לי שאין נעלי כביש עם SPD (או אין נעלי SPD עם סוליה קשה, משהו כזה.) מצחיק. מזל שהוא לא קרא לאופניי כביש "אופני מירוץ"...

ריצה
מרחק: 6
זמן: 33:00
קצב: 5:30
הערות: מתחיל להעלות מרחק ריצה. לא רצתי מהר מדי, שומר כוחות לרכיבה ארוכה ביום חמישי. הצלחתי לשמור על קצב של 5:30 לכל אחד מהקילומטרים!

12/10/2006:
רכיבה
מרחק: 176
זמן ברוטו: 11:15
זמן נטו: 8:30:36
מהירות ממוצעת ברוטו (מחושבת): 15.64
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 20.6
מהירות מקס`: בערך 55, בירידה מאליפלט
הערות: רכיבה עם אמיר. קרית שמונה - עמיעד - כפר נחום - מזרח הכינרת - צמח - בית שאן - עפולה - ואדי ערה - חדרה.
מטרת הרכיבה היתה לבדוק את סיפור הדרך של הברווט 600 הקרוב.
אני חושב שאפשר לחלק את ה 200 ק`מ האלה לארבעה חלקים של כ 50 ק`מ. חלק ראשון קל, שני בינוני, שלישי קשה, ורביעי מעיק.
יצאנו מאוחר, ב 21:00 מקרית שמונה, לכן החלטנו לעצור בחדרה, כי נהיה כבר מאוחר, וזה קטע שאנחנו מכירים היטב. לכן רק 176 ק`מ.
עצרנו הרבה, וזה חבל, אבל יש לנו את המהירות נטו. צריך לעבוד על פחות עצירות ו/או יותר קצרות.
המסלול לא היה קשה, אבל צריך לזכור שיש עוד 400 ק`מ אחרי ה 200 הראשונים...
חצי ירח עלה כשהיינו בראש פינה, ורוב הדרך רכבתי עם פנס קדמי כבוי, למעט כשהתקרבה מכונית ממול, אז הדלקתי נצנץ קדמי ואת הפנס.
מעניין שאין לי פחד מירידות, ובקטע בין צומת עמיעד לצומת כפר נחום חיכיתי לאמיר. בכוונה הסתכלתי על השעון כשהגעתי למטה. לאמיר לקח 6 (שש!) דקות להגיע אחרי!
בצמח הכל היה סגור. את הקטע בין צמח לבית שאן עשינו במהירות ממוצעת של יותר מ 20 קמ`ש. בבית שאן התחנה פתוחה.
בין בית שאן לעפולה היו רוחות פנים מעיקות. למרות שהקטע כביכול מישורי, הוא היה לא קל. היה קטע אחד מסוכן בין בית שאן לעפולה - ממול מכונית עקפה מכונית אחרת והיתה די קרובה אלינו (פחות מ 3 מטרים.)
בעפולה כבר עלה הבוקר.
בואדי ערה רכבתי כל הדרך (בניגוד ל 200, שנאלצתי ללכת בשני קטעים.) עזרה גם העובדה שיש לי קומפאקט, ואז היתה לי רק פלטה אחת של 50...
מאום אל פחם עד כפר קרע טסנו. שמרתי על מעל 40 קמ`ש כל הדרך (כביש "גלי",) למעט 100 מטרים ליד תחנת המשטרה, ובבלימת חירום כשמשאית "קפצה" לכביש (תיארתי לי שהיא תעשה את זה, אז לא הייתי מופתע.)
עד עפולה רכבנו רק עם חולצת הרכיבה הארוכה (יש לנו אותה חולצה, בצבעים שונים,) אז הוספנו עוד שכבה (אני הוספתי עוד חולצה דקה מתחת.) אמיר הוריד שכבה בכניסה לואדי ערה, אני נשארתי עם החולצה מתחת. אני מתכוון לקנות חולצה ארוכה, חוסמת רוח (ורצוי גם גשם) עם רוכסן לכל האורך. כמו שכבר כתבתי, לא מצאתי בארץ, אז כנראה אקנה בחו`ל (דרור, אל תגיד לי שגם זה יש לך...)
חשבתי שנפגוש רוכבים אחרים ב 6:15 בבוקר באיזור מגידו, אבל לא היה אף אחד, גם לא בואדי ערה, למעט אבא ובן שטיחונים בארומה בכפר קרע.היה רוכב אחד בצד השני שענה לשלום שלי, ליד חדרה.
ה CueClip עבד היטב. הפונט שבו הדפסתי את סיפור הדרך היה קטן מדי בשביל הלילה, אבל בסדר באור יום.

טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה