יום שני, 25 בספטמבר 2006

27. אימונים שבוע 6

שלום,

לא התאמנתי במהלך ראש השנה.


24/9/2006:
ריצה
מרחק: 4
זמן: 22:11
קצב: 5:32
הערות: הק`מ השני היה איטי, בקצב 5:42 (היה חשוך, ורצתי בקטע עם דשא חדש.) השאר היו בקצב 5:30.

25/9/2006:
ריצה
מרחק: 4
זמן: 21:54
קצב: 5:28
הערות: יצא שרצתי מאוחר, אחרי הגשם. אבל החלטתי לרוץ הערב בכל מקרה (ב PBP יכול להיות שארכוב כל הזמן בגשם...) היתה ריצה טובה. בק`מ השני רצתי על חלק מרוצף (במקום הדשא של אתמול,) וזה מה שאיפשר את הקצב הטוב, אבל אני מרגיש את השוקיים קצת, למרות שהשתדלתי לשמור על סיגנון טוב.

26/9/2006:
רכיבה
מרחק: 20:36
זמן נטו: 1:04:53
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 18.8
מהירות מקס`: 40.7
הערות: מסלול "ברג"!
המרחק קצר יותר מפעם שעברה בגלל שקטע הקישור הראשון היה אחר (נסעתי לאמיר, פירוט למטה...)

סיימתי בהקפה ורבע של כיכר המדינה. בחצי הצפוני בין ז`בוטינסקי לז`בוטינסקי שמרתי על מהירות קרובה ל 40 קמ`ש, מלמטה... בחצי הדרומי שמרתי על מהירות מעל 30 קמ`ש.

28/9/2006:
רכיבה
מרחק: 34.18
זמן נטו: 1:47:57
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 19.0
מהירות מקס`: 46.2
הערות: פעמיים מסלול "ברג." רכיבה ראשונה מחובר מאז הפציעה.
בקטע הקישור בהתחלה (בשביל החשוך בפארק) הגעתי למהירות ממוצעת של 22.3 קמ`ש.
שתי הפעמים של המסלול היו במהירויות די דומות.
אני שמח מתוצאת המהירות הממוצעת בשביל מסלול עליות.
בקצב הזה, בעוד שבוע אהיה מוכן לחזור למשולש...
התנסיתי באכילת סנדוויץ` תוך כדי רכיבה, כדי לבדוק עד כמה יש לי כח ביד (לפי הפיזיותרפיה - לא הרבה...)

30/9/2006:
רכיבה
מרחק: 137.57
זמן ברוטו: 12:30:00
זמן נטו: 7:42:16
מהירות ממוצעת ברוטו (מחושבת): 11 קמ`ש
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 17.8
מהירות מקס`: 62.8
הערות: רכיבה טיולית, רכיבת כפרות שאירגן דרור (trainer111.)
אפשר לקרוא על הרכיבה הזו בפורום או בקומונה.
המסלול: תל אביב, מסובים, טייסים, נחשון, שמשון, צובה, עין כרם, ירושלים רח` אגריפס, ירושלים הכותל, כביש 443, מודיעין, לטרון, נחשון.
טיפוס מצומת אשתאול לרמת רזיאל, ומצומת כרם לירושלים.
הכתף לא כאבה במשך כל הרכיבה, ואני מרוצה מאוד. אני מרגיש טוב מאוד לרכוב. הכושר ירד בצורה מדהימה. בצובה נאלצתי ללכת חלק מה"קיר" אחרי הירידה של הנחל.
המהירות הממוצעת ברוטו היתה נמוכה מאוד, בגלל כל העצירות. אני מרגיש שיכולתי להסתפק בפחות עצירות, ויותר קצרות, אז יש תקוה שאולי יכולתי להחזיק קצב ברוטו מעל 15 קמ`ש.
המהירות הממוצעת נטו היתה כמעט 18 קמ`ש, שזה טוב בעיני, בהתחשב בכל העליות במסלול.
בגלל התאונה טמון בי פחד להתקרב לרוכב שלפני בדראפטינג. בכל פעם שהפער הצטמצם למתחת ל 2 מטרים - מיד בלמתי חזק מדי, עד שממש הרוכב לפני התרחק מדי. לא היה לי פחד לרדת במהירות מקסימלית.
היה נחמד לפגוש חלק מהרוכבים שקוראים ומגיבים לבלוג שלי, גם לפגוש מכרים ותיקים, וגם להכיר אנשים חדשים.

חדשות מועדון:
אני אחזור על זה בפוסט של סיכום השבוע, אבל אלו חדשות חשובות מכדי לחכות.
מתחיל להיות לחץ של זמן מבחינת מנהלות, אז הגיתי מסלול לברווט 600, והערב (29/6) אמיר ואני הכנו את סיפור הדרך המפורט. חברי המועדון קיבלו את הטיוטה.
אני מקווה שהמסלול ימצא חן בעיני החברים, ניסיתי לקלוע לטעמם של כולם, כולל אזורי הרכיבה העיקריים בצפון ובמרכז.

טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה