יום ראשון, 27 באוגוסט 2006

8. סיכום שבוע 1

שלום לכולם,

כבר עבר שבוע מאז פתחתי את הבלוג הזה, וזה זמן טוב לסיכום קצר.


ממוצע הכניסות ליום עומד על יותר מ 100, שבעיני נחשב להישג גדול מאוד עבור בלוג בנושא נישה (רכיבת כביש למרחקים ארוכים) בתוך נישה (רכיבת כביש.)
תודה לכולכם!

הייתי מעוניין לקבל קצת משוב ממכם.
האם אתם מעוניינים לקרוא פוסטים טכניים? סיפורי האימונים שלי? תובנות לגבי ההכנות? תיכנונים שלי לאימונים? ביקורת על ציוד? תובנות כלליות על החיים היקום וכל השאר?
האפשרות האחרונה לא תייושם בבלוג הזה, מצטער.
אם יש בקשות מצד הקהל - אשמח לדעת עליהן.
ניתן להגיב בפוסט הזה, או במסר פרטי.

ועוד בקשה לי - אם חסרים לי שמות מושגים בעברית או צרפתית - אשמח אם תאירו את עיניי.
ב PBP חשוב שתהיה צרפתית בסיסית לפחות, אני מתכוון שלקראת הארוע כבר יהיה פה מילון בסיסי בצרפתית לטובת היוצאים.

בתודה מראש, טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה