יום רביעי, 23 באוגוסט 2006

5. שינה 2

שלום,
עוד כמה נקודות ששכחתי אתמול.

ראשית, כלל חשוב הוא:
לרכוב 1200 ק`מ זה לא כמו לרכוב פעמיים 600 ק`מ, כמו שלרכוב 600 ק`מ זה לא כמו לרכוב שלוש פעמים 200 ק`מ!
ברכיבה כזו ארוכה מגיעים לרמות עייפות שלא חשבתם שתגיעו.
סיפור קטן: כשידידת משפחה היתה בהריון, היא שמעה ש "בחודשים הראשונים לא ישנים הרבה."
יום אחד היה לילה, והיא קמה לעשות פיפי (השלפוחית נלחצת, בעיות של נשים בהריון...) ואז אמרה לעצמה "אני לא אחזור למיטה במשך 30 דקות, ואז אני אדע למה לצפות מבחינת לילה בלי שינה."
מיותר לציין שכשנולד התינוק, הוא החליט בשבילה מתי וכמה לישון, וחצי שעת שינה בלילה כבר נראה כמו שינה ארוכה, ששווה אפילו להתכסות.
ולעניינינו, בשביל לדמות (בקירוב טוב) את רמות העייפות ב PBP, אנשים עם נסיון אומרים:
"תעשה את ה Brevet 600 ללא שינה בכלל."
יכול להיות, אני לא חושב שאני אנסה את זה. יהיו לי מספיק הזדמנויות להיות "עייף כהלכה", למרות שבזמן שאני עשיתי את ה 400, יש אנשים שעושים את ה 600, אז אולי באמת דימיתי את זה כבר.
אם מישהו מתכוון לעשות את זה, או עשה משהו דומה, אשמח לשמוע.

- -

ציוד לשינה:

כבר הזכרתי בפוסט הקודם את החשיבות של להישאר חם, ואמצעים להתכסות.

שעון מעורר - לא פחות חשוב מכיסוי!
אם אתם מתכוונים לישון 20 דקות או 1:45 שעות, רצוי שיהיה שעון מעורר שיעיר אתכם.
אפשר להשתמש בשעון שבפלאפון, ו/או בשעון יד, או אפילו שעון מעורר שסחבתם במיוחד.
אני באופן אישי אוהב Snooze, ולא בטוח שרק שעון אחד יספיק בלילה השלישי. זה עניין של העדפה עצמית.
לגבי פלאפון, נקודה כללית למחשבה - יש לשים לב שהוא טעון מספיק...

אטמי אוזניים - חשוב מאוד!
אם תישנו בנקודת ביקורת, יהיו הרבה אנשים מסביבכם עם שעונים שלהם, פלאפונים, שיחות על ציוד (סתם סתם,) והמולה כל פעם שמישהו מגיע או הולך.

כיסוי עיניים - העדפה אישית, אבל יעזור בשינה במהלך היום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה